czwartek, 28 lutego 2013

Powiew wiosny, czyli ptaszek na folkowo

Czy wy też czujecie już ten zapach wiosny w powietrzu...? Wprawdzie śnieg nie zniknął jeszcze całkowicie, trzymając ją wciąż lekko na dystans, ale w chłodnym wciąż wietrze można już wyczuć tę nieokreśloną nutę zbliżającej się wiosny. Ta delikatna nutka w powietrzu natychmiast dodała mi energii, i myślę, że nie tylko na mnie tak wpływa - powoli zaczynają ożywiać się ptaki, coraz głośniej słychać ich śpiewy i ćwierkanie. 

Wróciłam do domu zmęczona, ale i ożywiona zwiastunami ocieplenia, zakasałam rękawy... A chwilę później powstał folkowy ptaszek - mam nadzieję, że pomoże mi przywołać wiosnę!





Wykonany z masy termoutwardzalnej, ręcznie malowany farbą akrylową i pokryty zabezpieczającym werniksem. Długość ok 6,5 cm, wysokość ok. 5,5 cm. Zawieszony na bawełnianym sznurku. Wisiorek lub zawieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz